Sunday, August 24, 2008

Testimoni Pengguna 2007

APA KATA MEREKA

Puan Aishah Jusoh (65 tahun - Pulau Pinang)

“Saya berumur 65 tahun, seorang nenek dan suri rumah sepenuh masa. Saya sering sakit yang teramat sangat di sendi-sendi dan lutut hingga memerlukan bantuan orang lain untuk bergerak. Saya sering terbaring tidak bermaya dan amat susah bangun pagi kerana kesukaran untuk tidur di waktu malam”

“Saya telah mengamalkan produk collagen Naturion ini sejak 2 tahun yang lalu. Kesan ketara yang saya alami antaranya badan saya menjadi cergas dan mempunyai tenaga sepanjang hari untuk menjalankan kerja rumah seharian. Saya dapat tidur malam yang cukup dan tidak lagi sukar untuk bangun pagi.”

“Sakit-sakit sendi di lutut telah berkurangan. Alhamdulillah, hingga kini saya dapat bergerak ke mana-mana sahaja. Sehinggakan saya dapat berulang-alik secara bersendirian dari Pulau Pinang ke Kuala Lumpur untuk bersama-sama cucu-cucu dengan menaiki bas dan teksi tanpa petolongan orang lain.”


Puan Rabiahtul Dawiah Bt. AbduIlah Zahid ( 37 tahun - Bentong , Pahang)

“Setelah menggunakan collagen Nafurion, saya menyedari beberapa perubahan pada wajah saya. Antaranya, liang roma semakin mengecil menjadikan kulit saya lembut dan halus. Bintik-bintik hitam yang terdapat dimuka saya mula hilang menjadikan muka saya nampak cerah dan bersih.”


Puan Norazlin Bt. Mohd Khir (27 tahun - Bentong, Pahang)

“Saya seorang guru. Sebelum saya menggunakan collagen Naturion ini, muka saya sering ditumbuhi jerawat yang banyak yang menyebabkan kulit saya kelihatan pudar. Parut jerawat juga jelas kelihatan diwajah saya.”

“Sejak menggunakan collagen Naturion 2 kotak sahaja, saya dapati kulit saya semakin halus dan lembut. Kulit saya yang pudar pada mulanya menjadi lebih cerah dan ceria. Kesan parut jerawat juga menghilang. Tiaada lagi jerawat yang baru tumbuh.”

Muhamad Yusof Bin Omar (41 tahun - Wangsa Maju, Kuala Lumpur)

“Sejak menggunakan collagen Naturion ini kulit saya nampak putih dan bersih. Kulit menjadi lebih anjal dan kental. Saya sendiri dapat merasakannya dan orang lain juga perasan dengan perubahan wajah saya yang ketara bersih. Ianya memang sesuai untuk lelaki yang menjaga penampilan diri.”

No comments: